Wednesday, February 15, 2012

Nothing special

It doesn't happen that often that I have knitted almost nothing.
Just one row, that's it!
That doesn't mean that I have not been doing something with crafts.
A dear friend of mine has began with crochet, so I decided to make a crochet handbook for her.
Now the only problem is that my file is too big to send it to her, even zipped.
Tomorrow another day to tackle that problem.

Het gebeurd zelden dat ik een dag niet brei en vandaag is het er dan bijna van gekomen!
Ik heb maar 1 toertje gebreid.
Dat houdt niet in dat ik niet met handwerken bezig ben geweest!
Een goede vriendin van mij is begonnen met haken en ik besloot (om haar op weg te helpen) een haakhandboek voor haar te maken.
Nu is het probleem dat het bestand te groot is om te mailen, zelfs ingepakt.
Morgen maar eens kijken hoe ik dat op kan lossen.

Det händer inte ofta att jag nästan inte sticker.
Har bara stickat ett varv.
Men det innebär inte att jag inte har gjord någonting med hantverk idag.
En väldigt god vän har börjat virka och jag har gjord en virkbok till henne.
Nu är problemet att filen är för stort att skicka.
Det får vi ta hand om imorgon, nu är det sovdags.


2 comments:

  1. He Moes!

    Daar zal ze blij mee zijn!
    Enne...Je kunt het toch in delen sturen...
    Je leest een boek toch ook niet vaak in een keer.
    Dat haken zou ook ik nog wel eens willen proberen,je kunt daar zoveel leuke dingen mee.
    En net als stapeltjes stof....zijn leuke bolletjes haakgaren of wol ook zo mooi om naar te kijken.
    Mischien dat je vandaag meer tijd hebt om wat te breien!
    Dikke knuf Peet,

    ReplyDelete
  2. Daar was ik nog ff....
    Moes,moest Noes zijn :))

    XXXPeet,

    ReplyDelete