Saturday, June 16, 2012

WWKIP Örebro

Imorgon är det dags för WWKIP dagen i Örebro.
Vet inte än hur jag ska mig ditt för min man tog bilen och min mama kan inte låna ut hennes heller.
Ska se om jag kan hyra bil imorgon för jag har två Ashford Joy spinnrockar att överlämna till ny ägare.
Jag ser mycket fram emot detta.
Har inte bestämmt mig en vad jag ska med heller.
Koftan från h.......  eller något annat.
Vi får se.

Ikväll blir det iaf ett firande av snällaste grannens 60 års kallas.
Blir väldigt trevligt.
Även utan mannen min.

Trevligt helg!


Tomorrow I am heading off to Örebro for WWKIP day and really looking forward to that.
I have no idea how to get there yet, because my husband is away with the car and my mom cannot lent out hers so that will probably mean that I have to rent one.
No problem there either I hope!
I also have to Ashford Joy spinningwheels to deliver to their new owners and that will be fun as well.
Have not decided yet what I am going to have with my as knitting items.
Maybe my cardigan from h... or maybe something else.
I have to rip it out a loooooonnngggg way so we will see what it will be that I am taking with me.

Tonight I am invited to a party of one of my neighbors and looking forward to that as well even without my husband.

Have a nice weekend!

Morgen ga ik naar een Wereldbreidag in Örebro.
Ik weet nog niet hoe ik daar ga komen, want mijn man heeft de auto mee en mijn moeder heeft zelf de auto nodig. Dat wordt waarschijnlijk een auto huren want ik heb ook nog twee Ashford Joy' spinnewielen af te leveren bij de nieuwe eigenaren.
Super gezellig en ik heb ook nog niet besloten welke breiwerkjes ik mee ga nemen.
Misschien mijn vest die ik al een paar keer uit heb moeten halen of toch wat anders?
We zullen zien.

Vanavond heb ik in elk geval een gezellig feestje bij een buurtje die 60 jaar wordt en zelfs zonder mijn man wordt dat heus gezellig.

Prettig weekend allemaal!

0 reacties:

Post a Comment